Gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR ALLA BLOGGLÄSARE! 

Hoppas ni har haft ett bra år, för mig har det här varit det bästa året i hela mitt liv!
Jag har:

-Firade två år med min sköthäst på ridskolan den 7:e Februari
-Utvecklats grymt mycket inom hoppningen
-Blivit placerad i stilhoppningen på Taffsnäs med 10 poäng på tempot!
-Fått Luring på foder(DET BÄSTA AV ALLT!)
-
Fick rosett på min första start här hemma hos mig.
-Blivit avbockad(JA det va sjukt kuul!)
-Fått igenom formen mycket bättre

-OCH FRÄMST AV ALLT HAR JAG HAFT KUL!

I runda svängar har mitt hästliv sett ut såhär, mycket har hänt och allt detta har varit positivt!

Ni då läsarna! Vad har hänt er under 2011? Roliga/tråkiga upplevelser?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback