Så sjukt pissed off!

Åhhh fick precis ett jäävla otrevligt meddellande på facebook från en tjej,
och seriöst är så jävla besviken!
Tjejen har varit en av mina bästa vänner som jag bråkat med ett bar gånger
men vi bestämde oss sen för att gå vidare.

VAD HÄNDE MED DET DÅ?!?!

Kommer och kallar mig skitnamn, är skitsur osv! 

Jag nämner inga namn på bloggen för att jag inte är ute efter att hänga ut folk,
men snart gör jag ett undantag..

Är både ledsen och besviken, speciellt eftersom våran relation 
äntligen har blivit bättre efter bråken men nääääejdå då ska hon komma och förstöra!

Åhh orkar inte med, imorn blir det face to face snack asså,
bäst för henne att hon har en jävligt bra förklaring för det här......


Kände bara att jag behövde skriva av mig lite, creds om ni orkade läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback