Är med Jackie (igen)

Ligger här med Jackie bredvid mig i sängen, och min ena råtta Fighter som springer omkring på sängen med oss.

Idag vaknade jag klockan 15, whoops, men ibland måste man få sovmorgon hihi. 
Låg och lyssnade på Twilight ljudbok igår så jag somnade inte förrens klockan var nästan halv sju på morgon..
Hann höra min mammas alarm innan jag somnade.. 

SUCK, dags att börja vända tillbaks dynget skolan börjar ju på Tisdag. 
Deprimerande, orkar inte med skolan! Vill bara vara i stallet hela dagarna ju! 

Iallafall så kom Jacqueline hem till mig typ kvart i fyra, och vi tog bussen hemifrån mig som gick typ kvart över.
Vi åkte först till foderboden där jag köpte Glukosamin, B-vitamin och ett kilo hästgodis till hästen.
Till mig köpte jag ett par värmeplattor som man lägger under tårna i skorma. Omnom för tårna på en kall vinterdag när de känns halvt djupfrysta.

Efter det åkte vi till Handen, köpte inget till mig själv, och sen så åkte vi hem.
Vi va inne, satt vid datan, kolla på tv osv. innan vi gick ut och åkte pulka. Sjukt roligt, fast vi ramlade och dog lite..

På söndag ska jag och pappa åka och köpa nya converse till mig, hoppas det finns ljusgula! 
De är så snygga!

Nu måste jag gå men vi hörs imorgon!


Rip mina gamla rosa Converse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback