Läskig upplevelse

Imorse gick jag upp klockan 8:30 jäääääättetrött! 
Jag gick och la mig klockan halv sex, men somnade inte förrens klockan sex. 

Är lite sjuk så när jag sprang till bussen (springer alltid till bussen oavsett hur bra tid jag är ute i) så mådde jag sjukt dåligt när jag kom fram!
Kände ingenting konstigt förrens jag stannade och då var det så himla hemskt. 
Allting var suddigt och snön började liksom "lysa" samtidigt som jag inte hörde något och mådde helt sinnessjukt illa. 

Det var riktigt äckligt men jag satte mig ner i busskuren, lutade mig bakåt och blundade. 
Efter 5 minuter började det att kännas bättre men jag kan säga att jag aldrig har mått så dåligt i hela mitt liv!

Tydligen var jag väldigt nära på att svimma? Det kanske förklarar varför jag inte kunde se eller höra ordentligt, och var helt sjukt yr.

Iallafall så gick jag på bussen som var sen tack och lov då jag verkligen behövde lugna ner huvudet innan jag kunde åka något fordon. 
Jag är överdrivet åksjuk så att gå på en buss medan jag är illamående/yr skulle vara självmord haha.

Iallafall så var det helt sjukt läskigt, har upplevt liknande saker två gånger tidigare. 
Alla gånger har varit när jag vart sjuk.

Aja, mådde lite bättre resten av dagen dock mådde jag illa i flera timmar och hade yrselattacker dock inga lika illa som den första.

Skriver ett nytt inlägg om allt som hänt under dagen, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback