Mycket att göra!

Har haft väldigt mycket att göra på sistone, därför har jag inte hunnit/orkat blogga! 
Varit otroligt trött och hängig, sovit väldigt mycket de senaste veckorna förutom när jag gått i skolan/varit i stallet. Blä för att vara sjuk!

Nu är jag iallafall tillbaka för en fräsh comeback. 
Påminner om Hot or Not tävlingen som jag tänkte avsluta i nästa vecka. 
TYVÄRR får ni räkna med kass uppdatering måndag-fredag då jag åker till falun med skolan. 

I våran skola åker vi nämnligen dit en gång per årskurs och har slöjd, bild och hemkunskap av någon anledning. Fast det är helt sjukt roligt så jag vill verkligen fortsätta med det, eftersom vi nu i åttan får börja gå ner till centrum etc. :D

Igår åkte jag till stan och köpte:
-En rosa tjocktröja med sånt där vitt "fluff" på insidan. Har en likadan grå också sen tidigare, älskar!
-Två linnen, ett vitt och ett svart. Mina verkar försvinna spårlöst hela tiden :(
-Ett par gympaskor, svart/rosa som jag ska ha på innegympan.
-Ett par svarta converse, WII har saknat mina converse! Ville egentligen ha ljusgula men jag hittade inte några nånstans.

Sen idag får vi se om jag åker tillbaks, vill köpa ett par byxor oxå.


Nu ska jag iväg till stallet men kan uppdatera mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback