SNÖ! :D

WOHO, äntligen lite snö!
Tyvärr ligger det nog inte kvar så länge, men kanske imorn om jag har tur. Hoppas på det.
Edit: Skrev detta inlägg inatt då det var snö en stund men det hann smälta innan jag gick och la mig.
Iallafall tänkte jag promenera med ponnyn idag då det hade hänt något i hagen igår så han var lite öm i fram, kan ha snubblat, kan ha hänt något då han och hans hagkompis har flyttat in med en till häst vid namn Twister.

Har faktiskt ingen aning men han haltade inte dock var han inte 100% så ska känna igenom benen imorgon och se om det blivit bättre. Antagligen har han bara fått en smäll, kanske snubblat och gått ner på knäna jag har ingen aning, så tänker inte sitta och tänka på det! 
Han har också ett mini sår på utsidan av höger bak, ska tvätta det och smörja in med jodopax.

Luring har aldrig varit halt i hela sitt liv haha, inte så långt bak jag vet iallafall! Senast han var "allvarligt" sjuk var i kvarka år 2003 och sen dess bara småsaker så jag har en frisk och fin ponny! :)


Bjuder på failbild från i somras, två dagar efter Luring flyttade in! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback