Avslut

Idag var vi och lämnade tillbaks Luring på Taffsnäs.
Till en början kändes allt helt ärligt riktigt bra, men sen när jag kom hem..
Nu har jag suttit och gråtit i timtals, orkar fan inte förklara mer.
Lite bilder från hela tiden:

Augusti


September


Oktober


November


December


Januari


Februari


Mars


April


Maj


Juni idag, innan vi skulle lasta


Cassie, Luring och jag - sista bilden innan han lastades


Avlastad, numrerad och klar - påväg till hagen!


Bild 1 tagen i Februari 2011, Bild 2 är ju den från idag. SKILLNAD?

TACK MIN ÄLSKADE LURING FÖR ATT JAG HAR FÅTT HA DIG SOM MIN I 10 UNDERBARA MÅNADER!
Jag älskar dig mer än någon annan nånsin kan förstå, du är MIN förevigt oavsett vad det står på papprena.

Saknar dig så det gör ont, du är min kung oavsett vad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback